Instrukcje montażu
Zawsze należy kierować się wytycznymi producenta samochodu. Samochody posiadają różne układy hamulcowe, które mogą mieć inne rozwiązania konstrukcyjne.
Rys. 1 Demontujemy stare klocki i tarcze hamulcowe.
Rys. 2 Dokładnie czyścimy piastę.
Rys. 3 Sprawdzamy bicie osiowe piasty , nie powinno przekraczać 0,02 mm.
Rys. 4 Na piastę nie należy kłaść smarów.
Rys. 5 Montujemy nowe tarcze hamulcowe.
Rys. 6 Sprawdzamy bicie osiowe tarczy hamulcowej, które nie powinno przekraczać 0,08mm.
Rys. 7 Sprawdzamy stan pozostałych elementów układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego.
Rys. 8 Dokrecamy koło samochodu z odpowiednim momentem.
Rys. 9 Przez pierwsze 300 km staramy się unikać gwałtownego hamowania.